El marxismo dará salud a los enfermos

Frida Kahlo

El marxismo dará salud a los enfermos.

Probablement, de 1954.

 

La manera d’entendre la pintura de Frida Kahlo és especialment emocionant per a tot aquell que no sàpiga dibuixar i, tot i així, tingui certes inquietuds creatives. La seducció artística de Kahlo, basada en el simbolisme, en el rerefons dels seus quadres, a vegades en l’impacte que causen o en la tendència política que exalten, m’és molt atractiva i em convida sens dubte a passar de l’observació a l’acció en el camp de l’art.

 

En un futur, Déu sap si pròxim o llunyà, seré conseqüent amb la meva opinió.

 

 

 

Published in: on 29 Mai, 2008 at 11:41 pm  Comments (5)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://stark8.wordpress.com/2008/05/29/el-marxismo-dara-salud-a-los-enfermos/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentarisDeixa un comentari

  1. Recalcaré el 1954 perquè no hi hagi dubtes de qui va fer què primer xD
    Sí, aquesta dona té una simplicitat simbòlica quasi infantil per la seva obvietat i innocència però que darrere amaga una biografia molt dura d’algú que va ser sempre valent i que va afrontar el dolor simplement amb les ganes de viure.

    (quién se atormenta?)

    *

  2. M’agrada el quadre. A més, la simbologia em crea una doble sensació on hi frueix una mena d’angoixa potenciada per la meva incultura en art. M’entren ganes d’investigar sobre la seva vida i obra i entendre els significats de molts d’aquests símbols. Alhora, però, m’agrada poder disfrutar de la sensació que transmet, des de la mirada innocent de la ignorància infantil.

    m.

  3. Jo dec ser d’aquells que no saben dibuixar i que gaudeixen amb l’obra..m’agrada,m’agrada, és aquella sensació de veure-hi molt menys del que hi deu haver però també de fer interpretacions pròpies d’allò més interesant..
    Salut!
    a.

  4. Ser coherent amb la pròpia opinió… -millor de moment anem mirant quadres i escrivint, perquè quan arribi el moment, sàpiguem quina és la nostra coherència. I lluitar contra l’entorn… bé, s’ha de fer, però sense amargar-te l’existència-.

    M’agradaria estar més introduït en el tema per poder analitzar profundament el quadre… Per ara, impressions superficials, que espero algun dia es materialitzin en idees profundes i interessants.

    Salut i Independència!

    lakk.

  5. Frida Kahlo és un univers immens…-i qui no?- si voleu conèixer-lo, ni que sigui en certa mesura, puc posar a la vostra disposició la síntesi que en vaig fer per Història de l’Art, en la qual també queda explicada la interpretació del quadre…

    Salut -i per avui ja en tinc prou amb la salut-!
    g.

    PD: …mentre no la utilitzeu amb finalitats acadèmicolucratives, és clar!


Deixa un comentari

